Admin Admin
Liczba postów : 34 Join date : 21/03/2017
| Temat: Misje i gra w lokacjach Wto Mar 21, 2017 10:36 pm | |
| Wydarzeniem fabularnym określa się "zwiady" (do 2 graczy + MG, umawiane bezpośrednio z wybranym Mistrzem Gry), "misje" (do 6 graczy + do 2 MG, gracze zgłaszają się do gry na podstawie ogłoszenia Mistrza) i "wyprawy" (wydarzenia ogólnoforumowe, zapisy są prowadzone z pewnym wyprzedzeniem).Regulamin forum, punkt 2, podpunkt e) Duża część gry odbywa się w Ostoi, czyli "mrowisku ludzkości", nie oznacza to jednak, że jesteśmy ograniczeni do pisania tylko tam. Na powierzchni i w tunelach można przeżyć, a powietrze jest w miarę zdatne do oddychania. Rzecz jasna są miejsca mniej, lub bardziej niebezpieczne, ale do większości można przejść się ot tak, pozwiedzać i zobaczyć co się dzieje. Gra stawia na sporo wolności i dużo eksploracji, więc będziemy również zadowoleni, jeśli gracze będą tworzyć własne tematy-lokacje. Jeśli jednak zamierza się wybrać postacią na na prawdę poważną wycieczkę - na przykład do zniszczonego miasteczka, lub ruin fabryki - nawet, jeśli stworzy się temat samemu należy poprosić MG o nadzór. W końcu co to za zabawa, jeśli w dzikich ruinach nie spotka się żadnego potwora, albo grupy bandytów czy mutantów, prawda? Klasyfikacji "powagi" wycieczki służy więc opisane w regulaminie stopniowanie. Jeśli chcemy tylko pozwiedzać i może opędzić się kijem przed potworem, "zwiad" jest dla nas. Istnieje bardzo niewielka szansa, że znajdziemy coś cennego, a nagrodą przeważnie będzie sama przygoda. "Misje" pociągają za sobą więcej walki, ale jest również pewność, że po jej zakończeniu Mistrz Gry uraczy nas jakąś przydatną w późniejszej rozgrywce rzeczą: skarbem, bronią, czymś... Istnieje również pewne ryzyko, że postać dozna jakichś obrażeń, jeśli będzie nieostrożna. Ostatnim stopniem jest "wyprawa". To już wiąże się z poważnym zagrożeniem zdrowia i życia, ale i nagroda jest współmiernie wyższa. "Wyprawy" są to bowiem kamienie milowe fabuły forum i każdorazowo wprowadzać będą istotne zmiany - powstawać będą nowe tereny, a stare będą niszczeć, lub zmieniać się na lepsze. | |
|